Tuesday 26 May 2015

Ni semua barang murah punya pasal.

Kenapa barang murah cepat rosak ? Apa kau ingat aku ada banyak duit lepastu aku boleh lah beli barang murah tu banyak kali. Macam tu?

Baru bulan lepas aku beli earphone ayenmen sebab aku rasa macam best lah pakai earphone ayenmen. Rasa power pun ada. Aku pun letaklah earphone tu kat office, nanti aku boring boring kat office boleh lah aku dengar lagu. Selalu aku tengok kak hana dengar lagu guna earphone lepastu satu office panggil tapi dia tak dengar. Lepasni boleh lah aku pulak buat buat tak dengar bila bos panggil masuk bilik dia.

Tapi semalam tengah aku sedap layan never coming down-wilallamete stone, sambil headbanging. Tiba tiba aku tak dengar bunyi. Aku check volume, tak mute pun. Aku cucuk earphone tu kasi ketat sikit, tak jalan jugak.

PLUP !

Aku tengok earphone tu kejap tenggelam kejap timbul kat lubang tandas. Aku tarik tali flush lepastu aku sambung buat kerja.



No comments:

Post a Comment